Sunday, 17 April 2011

H A H A H A H A !!

arini pagi² da kua g jogging² kat Hutan Bandar Putra (kononnye..tp xde makne ! jlan je) tetibe de aerobik plak kat sane! peh...abis syok nih..aku pun join..uuuu~ ahaa..uhuuu!(sambil menari kebelakang)..rindu aerobik setengah mati laaa !......sronok³!!(abis beria daa)..bukan main lagi aku joget ikut ske ati..main bedal je ( tp nampak cam terrer beb) HAHAHAHAHA !sronok² !! HAHAHAHA ! nampak x betapa sronoknye aku..HAHAHAHAHAHA ! tp tgh² aerobik, terberenti plak sbb xde karen..HAIYAAA ! xpe²..da senam² kne pkir +ve ! yeah !xpe² kak, akak mmg the best laa !da berpeluh²,da lenjun dah ni..hehehe (baik betoooll !)time aerobik nmpak plak abang2 beskal..ehemm³..dr xcomel pun jdi comel sebab beskal dorg COMEL ! hai~~~~comel beskal..pewiiit !gatal !HAHAHAAHA..sronok !!


da abis aerobik,dgn berpeluh² naik r kete..bukak lagu GARASI kuat²..nyanyi sekuat hati..abis hepi kan??tunggu~


depan de traffic light; merah..aku pun memberentikan kete di belakang wira ijau..kepala pun terpusing kiri,pusing kanan..tgok org sebelah da jlan,laju~ so aku pun jalan...tetibe dgr nu jerit' " UUUMMMIIII !!!" dan aku pun toleh laa ke depan..dan         
       KEDEGANNNNNGGG !!!


terjadilaaaaaa!~
aku langgar bumper kete wira ijau tuh..n truk...
HAHAHAHAHAHA !


owner die kua...laki cine...gemok n kawan die kat sebelah lagi gemok dari die..tp dorg xmarah..aku say sori bnyak kali..aku senyum n dorang pun senyum²..tepon ibu...ibu dtg marah aku dgn besar²kan mate..ahhaaai!
HAHAHAHA..ku hanya mmpu tersenyum~ pastu ibu tepon bapak..aku da redhaa~
xlme lpas tuh bpak pun dtg..dorang slowtalk..time kasih~ tp pape pun kene byar RM250 utk baiki bmper cine tuh~ xpe laaa..bapak da bayar..
hehehe..bapak xmarah pun...nasihat je..nasib bek...sayang bapak~♥


tp aku pelik...nape time aku langgar kete wira tu, aku xrase pape pun..xrase tkut, xrase sedih...aku siap le snyum²..
aku pun pelik...da gila kot ~ n aku pun xtau nape aku nak ketawe je~ haaaaiihh !

             HAHAHAHAHAHAHA !



No comments: