Tuesday 13 September 2011

-_-'

aku xtau r skg ni mkin pelik plak jadinye..adooii ! spatutnya blog ni tmpat utk aku luahkan segalanya..xletak gambar pe pun..konon² bia org xtau..konon² nk wat cam private laa cam diari..xnak de follower laa..tuptup da de..nnti nak lepas geram, da Xjadi rahsia daa..klu tulis kat buku diari tuh, penat laaaaaa..nak simpan plak, aduuhh ! klu lovely little sis aku tuh nmpak, mau jadi buku cikgu² die..abih sume kawan² die tau ! (#dapenahdepengalamanjadicamnih )hurmmm..skg daa xprivate daaaa...tp bia laaa ! (#thanksmyfollowers>.<)

hurmm..sakit ati, marah tuh sume da xde da..cam da xde prasaan ! syok woo ! hurmm..klu nk buang saya, awak ckap je..saya xmarah..tp tolong jgn bia say tergantung, terkontang-kanting camni..sakit tauk !!! (aik?sakit plak?) ahh, bia laa..

kdg² nak gak cari lain..tp bila terbayang n teringat ayat bisa nih, ( what u give, u'll get back ! ) trus aku lupakan hasrat tuh..HAHAHAHAHA !
org kate aku penyabar sgt..hurmm..xpelaa..aku rela sakit dari org lain...sebab aku paling benci perasaan bersalah ! so, aku xnak org sakit sebab perbuatan aku..bila aku sakit, aku bleh handle diri sendiri, tp org lain?aku xtau sakit ati die camne kan?klu sampai nk bunuh aku camne? xnak aku..aku blom kawen lagi !!! nak, nak, nak kawen ! HAHAHAHAHA !
hah ! cite pasal kawen nih.....aduuhh ! bapak aku nk carikan org len plak..keturunan jawa ! xkan nk pakse kawen..skg mne de macthmaker nih..bapak jgn mulakannnnn~ anakmu ini xrelaaa..tkut !
ish...camni nak cari laaa..tapi................xbleh r..aku masih ngn dia...masih menanti kebhgiaan yg xmuncul² setelah 4 thun melayari bahtera hubungan ini ...cheeewaaaahh ! ayatxblehblah !
HAHAHAHAHAHAHAHAH !

sekarang aku cuma luangkan masa, sibukkan diri dgn membaca novel ! alangkah indahnyaaa klu kisah hidupku same cam dlm novel ! rock² romantik ! i sukeee you~ !HAHAHAHAHAHA.. #gatalsudaaa~


hehehehehehehehehe..aku nak masuk program realiti tv r ! HAHAHAHAHAHA..vocal - bkn sekadar rupa..camtuh ek name program tuh? ntahlaa..agak² camtu laaa..nk try laaaa..hehehe
tapi.............takut laaaa T_T
maaaallluuuuu~ hehehe..


No comments: