Thursday 15 September 2011

t i b a ²

cinta pertama aku dtg balik ! aishh ! bila on fb je, perkara pertama yg aku buat adalah tgok 'online friend'..Ya Allah...die tegur aku, aku chat ngn dia..hmm..knapa berdebar² bila ngn die? Ya Allah..aku xnak curang..tp aku rasa bahagia bila chat ngn dia..aku lupa alip..Ya Allah...salah ke sume nih?hmm..tp aku masih lagi bleh kawal prasaan tuh sbb aku tau die pun xde pape prasaan pd aku..tu cuma perbualan antara kawan²..klu laa dia tau aku penah jatuh ati padanya 9thun yg lepas..dan nmpak cam mekar kmbali skg nih ! ohh tidak ! jgn ! jgn tmbah rasa sakit ini..hurmm..tetiba aku jadi rindu plak pada dia...bkn pada alip tp pada dia..hmmm.....tp aku tau dia xkan de prasaan yg sama terhadapku..jauh skali..hmmm..xnak cinta bertepuk sebelah tgn ini berulang kembali...Ya Allah..dtgkanlaa kebahagiaan kepadaku sekali lagi.....aminnn~

No comments: