Thursday, 15 September 2011

h u r m m -_-"

HHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHH !!! kenapalaaa..kenapaaa?? 
payahnyee nak paham ko ! asik off fon je ! nape??? aku xganggu ko laa siang² ! sampai malam kan ko off..nsib bek ko da on ptg td..setiap kali aku call mesti ko nk marah² kan? mmg tu hobi ko kan? daa bosan ye? ko seboleh² xnak aku tau aktiviti ko kan? kenape?? aku nk tau pun salah ke? tu pun nak marah ke klu aku nak tau? aku sape seyh pada ko ! sakitttt ! knapalaa aku masih bersabar lagi?? aku cuma nk ko paham aku n HARGAI AKU ! hargai cinta aku, hargai pengorbanan aku..tolonglaa hargai...T_T aku xminta bnyak..aku cume nk ko luangkan masa sikit tuk aku..susah ke? 1 msj pun xpe laaa..ni x, ko biakan aku..bkn sehari dua, tp da 3thun ! jrg sgt ko cntact aku kan...aku yg kene contact ko bru blas..susah ke? aku tnya ko syg aku x?ko xjawab pun ! dey ! klu da xsayang, baik ckap ! ko putuskan je hubungan kita ni..jgn ikat aku, then ko gantung aku ! aku pun nak bahagia...aku xnak curang ngn ko,aku xnak cam pompuan lain yg dibiakan dan trus curang ! aku bkn camtuh ! aku setia, tp cuba laa ko pham aku ! plzz ! 
hmm..camni ke ko wat ngn gf² ko dulu? ko biakan diorang sampai dorg xtahan..then dorg mntak putus..ko wat bende yg same ke ngn aku? ko nak aku ke yang lepaskan ko? bia ko bleh ckap kat bakal gf ko yg ko ditinggalkn? camtuh? nape xberubah? susah ke??
klu xske, cakap ..end of story ! jgn bia tergantung camnih ! AKU SAKIT, TAUK !!!! ko pe tau prasaan aku..aku pompuan, aku nk ko lindungi aku, jaga aku..tp ko abaikan aku..xtau laa camne nnti klu kita kawen..2thun lepas ko jnji nk dtg umah, tp la ni pun ko xdtg² juga..kenapa??ko xske keluarga aku ke?ko xselesa kat umah aku? ko malu kapel ngn aku ke? 4thun kita kapel, 4x juga laa kita baru jmpa..sekali kat umah aku, 3kali kat umah ko, sekali kat melaka ngn member²..aku suka g umah ko, ske tgok keletah ibuayah..dorg romantik..adik² ko yg best ! aku rindu ipoh ! hurmm..
ko tau ke perasaan aku??? tau??? aku sakit....tolong laa beri kebahagiaan pada aku seperti thun pertama kita dulu...aku rindu suma tuh~
T_T

No comments: