Friday, 23 September 2011

k o s o n g !

hati aku da kosong ! HAHAHA ! kerana lelaki yg xbertanggungjawab !BODO ! 

• bf sendri yg slalu ilang²..dtg dan pergi sesuka ati ! kan alip ?? :)
• kawan lelaki yang selalu bermulut manis, caring giler..tp sorry disebabkan kebencian aku kat bf , sume aku tepis..aku paksa diri aku agar xtertarik n tergoda langsung..aku cam da nek pelik ngn ko camtuh..weyh..jgn camtuh ok, aku tkut, tkut nnti terjatuhh..! HAHAHA sbb dulu aku penah syok kat ko sebelum de alip lagi..HAHA..*tp aku hepi..atleast ko care ngn aku.. :) tp ati aku kosong..n xnak isi sape² pun..sori am..*aku tau yg ko pun xsngguh²,kan am? :)

• ko cinta pertama aku..n skg aku mula syok kat ko balik semenjak alip wat hal..tp aku tau ko xkan de perasaan tuh sama skali..n kita cuma kawan..kawan lama..n ko xpenah tau perasaan aku dri dulu..xpe..skg aku dpat rasa ko pun cam da menjauh..IM pun xde..ko lari kan??HAHAHA..wat pe laa ko wat camtuh..aku xkejar ko laa..ati aku kosong disebbkan keprcayaan aku tiada lelaki yg akan syg n cintai aku seadanya.. :) jgn riso k..aku xkan kaco ko laa..:) aku doakan ko hepi ngn pasangan baru nnti ye.. :) wish u luck pejal !
• kawan yang xsensitif ! hina aku sewenang-wenangnye..malukan aku depan kawan² n junior..xbertanggungjawab 
dgn perlakuan ko yg amat jantan itu ! kan amir ?

makin tertutup ati aku utk lelaki..


disebabkan kamu sume & kerana kalian adalah lelaki ! tu pasal ati aku makin sunyi n tertutup !....aku letih laa ngn sume nih..
hmm..sebenarnya punca adalah dari alip..HAHA..yg lain adalah perisa tmbahan...tp yg kawan yg xsensitif tuh trus bunuh mood aku ngn lelaki wat masa nih !

Ya Allah..dtangkanlaa pangeran yg mencintai aku dan menerimaku seadanya..mengenaliku apa adanya.. :) ♥♥♥
aminnn ~

1 comment:

jebengotai said...

carik org yg suka kat kita.. jgn kita yg suka kat org..hehe