Thursday, 15 September 2011

b o d o ² a l a n g

hmm..aku memang da agak daa..aku mmg da xbleh nak percaya ko 100% lagi daa..hmm..bnyak alasan yg ko bagi kan? sikit masa utk aku pun da xde daa..len macam laa ko skg nih..klu da de yg lain,silakan pegi capai bahagia ko tuh..jgn wat aku cam patung,xde prasan camnih ! ehh, aku geram laa ngn ko..kenapa aku xbleh marah² ko cam org len marah ? KENAPA ??? ! sebab aku xbrani kot ! bukann !! sebab aku xnak rasa bersalah..aishhh ! aku benci betol r rasa bersalah..aku marah ko, dan ko bagi alasan yang bagus, wat kan aku rasa bersalah sbab wat ko sakit ati...oitttt ! tp ko langsung xrasa pape kan?
HEH ! mgkin ko yg pertama bagi aku, tapi bkn terakhir ! #gelakjahat ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! ek? pertama ke??emm #sambilmengurutdagu
bukan²..hurmm..cinta pertama aku masa form3 ! hehehe~ 5thun diperlukan utk lupakan dia..ko??kite baru je 4thun ! xbleh kalahkan dia..hurmm..walaupun aku hanya bertepuk sebelah tgn..dia xtau..hurmm,sakit ! tapi lagi sakit ngn ko ! TAIK !! ko wat aku tergantung camni,susah laa derr..paham laa ati aku sikit..
tipu klu aku ckap aku xsayang ko, aku sayang..tp da xcam dulu..

aku nak dtg sana pun ko cam xnak jumpe je..nape? nak date ngn org lain ke?
aish !! nape aku xbrani luahkan sume nih??nape aku masih pkirkan perasaan ko je? kenapa ????! ko pun cam xske kan dtg umah aku? soh dtg bukan main liat lagi..ko da xnak hubungan nih ke? TOLONGLAA BERTERUS TERANG NGAN AKU~ aku masih waras n bleh terima kenyataan dan maafkan ko klu ko cakap terus terang...aku bleh lepaskan ko..aku nk ko bhagia..aku bkan cam pompuan len yg ske serang org lain..klu aku nampak ko ngn pompuan len, aku cuma akn tengok dan lalu depan ko..xpun, pura² kita kawan lame, salam ngn ko, kenal ngn gf baru ko..hurmm..n ucapkan tahniah, thanks depan ko n pompuan tuh..dan aku akn trus ilang dari idup ko..
ishh ! kesitu plak aku pikir..tp mmg camtuh r aku nk wat..hurmm..
cian aku, masuk nih cinta k-3 aku hancuss!
aik?? k-3? hehe..kisah f3 tuh cinta pertama, tp lelaki kedua dlm hidup aku..lelaki yg pertama masa kecik²,tu pun 5thun gak ! tp xdelaa sampai menusuk kalbu..yg kedua tuh,aduhhh! menikam² !
yg ketiga nih plak da koyak² ati..sakitt wooo ! aku xtau r cinta pertama tuh camne, tp yg ketiga nih 1st kapel aku..haa..NTAH LAA !

hurmm..aku nak ko bhagia..klu ngn aku ko xbhgia, bagitau, aku sedia lepaskn ko n ko bleh cari bhgia ko kat luar..xpe aku sakit..aku bleh handle sendri..
cinta kita da 4thun..cinta aku yg lepas² bertahan 5thun je..mgkinkah perjalanan hubungan cinta kita ni cuma 5thun? jujur aku nak kita kekal n bhgia,tp klu da xsehaluan n xbhgia,cinta pun da xde guna lagi..
am i cursed ?
T_T

No comments: